dilluns, 29 de novembre del 2010

Entrevista exclusiva a Carod Rovira


Senyores i senyors, Deixeble d'Onan ha localitzat un dels homes més buscats aquest dilluns post-electoral i ens ha concedit en autèntica exclusiva la següent entrevista:

- Deixeble d'Onan: Bona tarda Sr. Carod.
- Carod Rovira: Bona tagda.
- D.O.: Catalunya sencera està impacient per que ens faci una valoració als resultats d'ahir.
- C.D.: Ah sí? -s'aguanta el riure- Primera notícia.
- D.O.: Doncs sí. Els estrepitosos resultats d'ERC donen que parlar. No n'ha de dir res vostè d'això?.
- C.R.: Homeee...pfffff -el riure es quasi irrefenable-. A mí em van dir que no aparegués durant la campanya electoral perquè la meva presència feia perdre vots i això és el que he fet... pfffff -em llença uns quants capellans a la cara-. Sóc un home de partit, jo!.
- D.O.: I com valora l'Entrada del Partit d'en Laporta al Parlament?.
- C.R.: Pfffff... -la cara se li posa vermella com un pebrot-.
- D.O.: I el paper de Reagrupament d'en Carretero?.
- C.R.: Jua, jua, juas!.
- D.O.: Bé, sembla que haurem d'acabar l'entrevista un altre dia.
- C.R.: ...
- D.O.: Tranquil, ja aviso jo a l'ambulància. 112?. Escolti, que tinc aquí a un senyor amb un atac de riure. Que no, que no és cap broma. Se li ha posat la cara de blau marí i li ha sortit una taca humida al baixventre. Sí, suposo que s'ha pixat. Buenu, però veniu o què?. Gràcies, però el més ràpid possible, eh?. D'acord.

7 comentaris:

Llesca ha dit...

Està a la Xina Popular?

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Doncs la cara del Puigcercós quan el Cuní li va preguntar pels "Els estrepitosos resultats d'ERC" va ser impagable, aquest mort de riure, i l'altre mort de fàstic.
(Eps ara he arribat a l'hora)

Txisky ha dit...

Llesca, a la Xina Popularrr hauran d'emigrar alguns dirigents d'ERC!.

Sita Tikis, i a va veure la cara del Laporta?. S'estava partint el cul el molt.. ja ja!
(Tranquil·la, a vostè li perdono tot!).

Anònim ha dit...

Hòstia santa la foto, m'he pixat.

Txisky ha dit...

iaiapunkarra, doncs això és abans de l'entrevista, imagini's després!.

Jordi ha dit...

Vols dir que amb el Carod no els hagués passat igual?

Txisky ha dit...

Segurament sí, Jordi, només ho he fet per tocar collons sensibles!.