dimecres, 1 de desembre del 2010

Dia de la cançó casposa: "El mejillón" d'El Payo Juan Manuel


Aquí teniu l'enllaç a la cançó:

 AQUÍ, COLLONS!



I aquí teniu la lletra, perquè la canteu tots junts!:

EL MEJILLÓN

Señor doctor, señor doctor

me pica mucho el mejillón

miremelo

miremelo

porque me pica digamelo

(bis)



-Dice que tienes 20 años

y no sabes del amor

lo que a ti te hace falta

lo que a ti te hace falta

es que te hagan un favor



-Ay un favor, ay un favor

yo no le entiendo a usted doctor

miremelo, miremelo

porque me pica digamelo

(bis)



-Perdoname que yo te hable

de la forma en que lo hago

pero el picor se te quita

el picor se te quita

cuando pruebes un buen nabo



-Yo no lo entiendo, yo no lo entiendo

yo no lo entiendo a usted doctor

si con un nabo esto se quita

si tiene un nabo prestemelo

(bis)



-Soy doctor y por lo tanto

debo curar tu picor

verdad que ahora ya no te pica,

verdad que ahora ya no te pica

ya no te pica el mejillon



-Ya nome pica, ya no me pica

ya no me pica señor doctor

ya no me pica, ya no me pica

ya no me pica el mejillon



-Ya no le pica, ya no le pica

ya no le pica el mejillon

¡Ay que dolor! ¡ay que dolor!

decia la niña, cuando parió



15 comentaris:

Anònim ha dit...

Hòstia, que dolenta!

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Demencial!

Llesca ha dit...

Meravellós! Ni Eros Ramazzoti ni polles! Això és romanticisme! Tan subtil, tan delicat... i el final el trobo inmillorable: "ay que dolor, ay que dolor! Decía la niña cuando parió".

Jordi ha dit...

Observo que porta una camisa estil Peret.

La cançó ja l'havia sentida, però és casposa a base de bé! Ara escoltar-la més d'un minut pot causar greus danys al cervell... Entendràs que no l'hagi escoltat tota...

El senyor gerent ha dit...

la cançó casposa de collons, però el paio també fot cagar eh???

Sergi ha dit...

Fixint-se en la següent track de l'àlbum, "una vieja y un viejo". En la mateixa línia de crítica al poder i a la societat en general.

El veí de dalt ha dit...

No tinc paraules...Em pica tot, ara...Subacu inclòs.

Dr. Trumbo ha dit...

Mai no he tingut clar quina és la intenció autèntica del Payo Juan Manuel, que segur que no sap que és un paio esperpèntic.

"Una vieja y un viejo van p'Albaceeeteee van p'Albaceteeee..." - és una gran Cara B

Dr. Muerte ha dit...

Sort que la portada avisa que "solo para adultos"... així no es malmetrà la tendresa dels infants...

RaT ha dit...

... Aquesta cançoneta m'ha posat calentona a parir... algún iogurín per la xarxa???

RaT ha dit...

Ara, deixi'm dir-li que té els meus 12 punts a la votació final...

Txisky ha dit...

Gràcies a tots, l'any vinent serà difícl superar-me!.

_MeiA_ ha dit...

ostia!!! déu meu!!! no sé pas d'on has tret aquesta joia! jajaj

Neandertal Total ha dit...

Com ja saps, l'assumpte musical és un dels meus temes preferits. Aquí va la meva contribució. Puta merda a grapats.

http://www.youtube.com/watch?v=nC-m-8igrp8

Álvaro ha dit...

Quins temps... encara recordo a aquest paio quan va treure el disc i sonava dia sí, dia també, a Crónicas Marcianas xD