dilluns, 14 de desembre del 2009

Els ídols del meu amic Manolito: David Hasselhoff


El meu amic Manolito té uns gustos molts peculiars, i en aquest bloc recolliré mostres dels seus gustos diguem-ne freaks.

El primer personatge a tractar és David Hasselhoff. La seva aparició a El coche fantástico va deixar al meu amic astorat, potser en la seva ment malalta s'imaginava al seu ídol satisfent les seves baixes passions amb el tub d'escapament de Kit, que així s'anomenava el cotxe en qüestió.

Quan va apareixer als Vigilantes de la playa, el meu amic va arribar al punt màxim d'idolatria. Mentre els demés mortals estavem marejats per les curves de Pamela Anderson i companyia, ell només tenia ulls pel David.

Per no parlar de la seva faceta de cantant, número 1 a Alemanya (rars de collons aquests teutons!). Però algun dia havia de caure l'ídol: les drogues, l'alcohol, etc... ni el resorgiment d'una altra serie (Los vigilantes de la noche) han pogut fer que el meu amic torni a aixecar el cap!.

Pobre Manolito!