dimarts, 3 d’agost del 2010

Sóc un puto ionqui


Sóc un desgraciat. En lloc d'aprofitar el temps llegint meravelles com la de la imatge, m'entretinc llegint notícies per inspirar-me una entrada al bloc i em trobo això.

Resulta que sóc un puto ionqui del tabac. Bé, del tabac exactament no, perquè als cigarros d'ara hi ha un 50% menys de tabac, substituit per substàncies adictives.

Que les empreses tabacaleres eren uns fills de puta ja ho sabia. Que ho fossin tant.... ho intuia. Però que jo fos molt més ionqui del que em pensava...

Bé, com diu l'autor del llibre: la droga, finalment, no és un mitjà per augmentar el gaudi ni un estimulant:  es una manera de viure.

Seguiré sent un puto ionqui....

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Collons! COm hi poden fotre tantes substàncies en un lloc tan petit?! Ni això l'ha animat a deixar de fumar?

Llesca ha dit...

Doncs passi's a la pipa. El tabac de pipa ´s tabac, és més aromàtic, no molesta tant als no fumadors i farda que t'hi cagues. Com a molt desenvoluparà un càncer de boca si n'abusa molt, però segurament li detectaran quan ja sigui molt vell. Tot són avantatges.

Txisky ha dit...

Albert, tard o d'hora m'ho hauré de plantejar...

Llesca, no fotem!. Aromàtica la pipa?. Només hi ha una cosa pitjor: els caliquenyos!.

Anònim ha dit...

Series igual de ionqui amb o sense substàncies afegides. La nicotina és de les drogues més addictives que hi ha. Fes com jo collons! deixa de fumar!!!!!!!!!!!!!!!

Llesca ha dit...

Com es nota que no ha ensumat un Mac Baren o un W. O Larsen.

Caliquenyos?! Per favor home!

Txisky ha dit...

Noa, i si em ve una passa estomacal de les seves, què?. De moment no, gràcies.

Llesca, reconec ser un ignorant del tabac de pipa (les úniques pipes que conec són de Parabellum), però la pudor que deixen anar la gran majoria no me la negarà. Perquè no ens instrueix en un article al seu bloc?.

Josep ha dit...

Té vostè balcó, terrassa o finestra ben il·luminada?
Si és així, tingui a sa casa unes quantes plantes de tabac. El planta, el rega, l'adoba i en té cura. Cull vostè les seues fulles i les consumeix com més li agradi:
assecades i fumades, triturades i esnifades, mastegades com feien els vells mariners, cuinades com fan en algunes regions del Pakistan...
La droga és dolenta, la droga adulterada és criminal
.

Senyor Merdevalista ha dit...

Curiós que sigui vostè fumador, mossènyer, perquè cada vegada que entro al seu blog m'apareix una finestreta que m'anuncia un puto producte per deixar de fumar. Perdó, he dit "un fumador"? Volia dir un ionqui del tabac.

Txisky ha dit...

Josep, segur que pensa en tabac quan parla d'aquest hortet?

Sr. Merdevalista, curiós que algun filldeputa faci servir el meu bloc per col·locari propaganda. Com collons es treu?.

Senyor Merdevalista ha dit...

No ho sé. El mateix li anava a preguntar jo.