dimecres, 9 de juny del 2010

Musical Express


Us enrecordeu?. Llavors l'Àngel Casas només menjava vuit cops al dia!. Per això se'l veu primet!.

Conyes a part, quan tornarem a tenir un programa musical decent com aquest?

Quin fàstic de televisió!.

Us enllaço uns quans videos: 









Los Rápidos (Último de la Fila): Ruta del Sur

Prefereixo fer aquest post que parlar de la vaga d'ahir. Només dos apunts:

- Quan us toquin el sou a vosaltres, llavors plorareu!
- Mitjans de comunicació: manipuladors de merda i fills de puta!.

El proper cop agafaré el Montilla i el penjaré dels ous al Pati dels Tarongers (sembla que això és el que volgueu per vendre, kabrons!).

10 comentaris:

Remitjó ha dit...

Benvolgut Txisky, en aquests moments, una llagrimeta cau pel meu rostre...







p.s. a mi també em baixen el sou. El Montilla no té res a veure, però si li cal ajuda per fer "the Tarongers job" aqué té un soci..

Anònim ha dit...

Coi, aquests dies, només pels comentaris i pels posts, ja se sap qui és funcionari i qui no.

Animi's, que té feina fixa -de moment- per tota la vida, encara que potser haurà -haurem- de treballar fins que ens morim. I sino, sempre ens quedarà Siniestro Total.

Anònim ha dit...

(Quan parlo en plural, vull dir tota la societat, no sóc pas funcionària, només de pensar en estudiar ni que sigui l'índex d'un llibre, m'agafen tots els mals i fins i tot em plantejaria fer-me meuca).

Txisky ha dit...

Sr. Remitjó, eixuguis les llagrimetes o li foto dos nyaps!.

Sra. Iaia, menos mal que nos queda Siniestro Total!

Neandertal Total ha dit...

Crec que fa més de 1000 anys que no he vist un programa de música mig decent. ¿Però encara en fan?.

Doctor J ha dit...

Pobre taronger!! Hi hauriem de penjar tanta gent que les taronges tocarien terra...

RaT ha dit...

... als banquers s'hauria de penjar, que a vegades els tarongers no ens deixen veure el bosc...

Tard o d'hora ens tocarà a tots, tots.

Senyor Merdevalista ha dit...

Mossènyer, si continua fent tants mèrits l'haurem de recompensar. Però no s'esperi favors sexuals per part meva. Aquell forat només és de sortida.

Unknown ha dit...

Doncs ahir, amb la vaga, a Catalunya Ràdio van fer una programació musical collonuda durant tot el dia.

Txisky ha dit...

Sr. Neandertal, a la tele digital teniem Fly Music, fins que va arribar el puto Club Disney!

Doctor J, em sembla que no quedaria cap arbre sense penjat a tot el planeta!

RaTeta, hi afegiria uns quants sindicalistes que viuen del cuentu!.

Sr. Merdevalista, amb conformo amb un festí de carn a la brasa!

Sr. Llufa, jo al vespre vaig aprofitar per veure el documental del Cerdà a tv3